گنجینه

مهم بودن خوب است ولی ، خوب بودن مهمتر است

گنجینه

مهم بودن خوب است ولی ، خوب بودن مهمتر است

به نام حق
از اینکه از وبلاگ بنده بازدید کردید تشکر می کنم و امیدوارم به آنجه که در نظر داشتید رسیده باشید.
خوشحال می شوم از نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان بهره مند گردم.
التماس دعا...

آخرین نظرات

خلاصه کتاب روش ها و فنون تدریس

به نام خدا

خلاصه کتاب مهارتهای آموزشی و پرورشی(روشها و فنون تدریس) حسن شعبانی . تهران:انتشارات سمت،1382

با توجه به استقبال بازدید کنندگان محترم و برای سهولت دسترسی به خلاصه ، فایل های word  و pdf در قالب یک فایل zip از لینک زیر قابل دانلود می باشد.  👇👇👇👇

http://up2www.com/uploads/a798روش-ها-و-فنون-تدریس.zip

لطفا پس از دانلود، فایل را اکسترکت نموده و استفاده نمایید.

 

نظرات  (۱۲)

به نام حق
سلام علیکم:
ممنون از حضور شما و نظرات شما
وبلاگ بسیار عالی و پر محتوایی دارید.
با مطلبی در مورد خشم و سوالی در این باره به روزیم.
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
یا علی

سلاام وبلاگ خیلی مفید و کاربردی دارین .
الان من امتحان روش ها وجنون دارم امشب 
و خلاصه ی شما خیلی برام مفید بود .ممنون همکار گرام .
پاسخ:
خواهش میکنم!
خوشحالم که تونستم کمکی کرده باشم.
سلام . دستتون درد نکنه. از خلاصه ای که نوشته این خیلی استفاده کردم . ممنون 
پاسخ:
خواهش میکنم. باعث افتخار است.
سپاس از شما
پاسخ:
خواهش میکنم.
سلام ایول عاالیه وبلاگت داشتم دنبال کتاب فنتن تدریس میگشتم بلخره اینجا پیزاش کردم مرسی واقا
پاسخ:
لطف دارید.خوشحال شدم از اینکه تونستم کمکتون کنم.
سلام ..ممنون از وبلاگ خوبتون
پاسخ:
سلام. سپاس از شما
بسیار عالی.

پاسخ:
نظر لطف شماست
خدا خیرتون بده...ممنون
پاسخ:
سپاس از بازدید شما
با سلام و خدا قوت
بابت خلاصه کتاب روش ها و فنون تدریس بسیار سپاسگذارم.
پاسخ:
خواهش میکنم.
موفق باشید.
عرض سلام و ادب
از جنابعالی، بابت مطلب بسیار مفیدی که قراردادید کمال تشکر و قدردرانی را دارم. سلامت باشید انشاءالله
پاسخ:
سلام.
از بازدید و نظر جنابعالی متشکرم. موفق باشید.
خیلی خوبه ممنون
عاااااااااالی بود، واقعا ممنونم از سایت خوبتون
پاسخ:
خواهش می کنم. موفق باشید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی